10 agosto 2017

Icetea en el Venecia



SUEÑOS ONÍRICOS:

No alto d'una plataforma circular. Corro pa garrar l'avión a Australia y nun llegó nunca. Nun hai nin avión nin Australia nin tiempu.

Normalmente suaño en noruegu, delles de veces en francés, lo raro ye que sueñe en castellanu. Un suponer, anueche o más bien yá pela mañana, desperté a la que soñaba: «El francés no es un idioma fácil para expresarse en esperanto, ¿cómo se podría decir en esperanto: Lamento si tiene que saber que nosotros somos el inicio de una nueva fase»...? Y entós desperté como pa dir a trabayar.

Nuna tertulia n' Uviéu, con X.X. S.V. Yo xustificaba contra un paisano de barbes que nun conocía que yera más natural dicir generalizar por empara xeneralizar, porque la llingua nun ta madura pa esti cambiu y sería como contradicir  l'usu la tradición. Entós cencerrió l' alarma'l móvil a les 7 la mañana y desperté.

Ayer nel trabayu despidime de M., la del Land Rover rosa, cámbienla de puestu por suerte. Tábamos nuna reunión pela mañana. Entós garró ella un avión militar y pónxose a dar vueltas y acrobacies, la primera fue tirase´n picáu, yo temía lo peor, y pocu depués cayó l´avión en medio les cases de la parte´l monte. Entróme una gran consternación y fuime con L., de la que sigo namoráu, pero nun m´atreví a dicí-y que se quedara comigo. 

Yo taba de pie na taza´l váter mexando en pelota y intós entró la mio colega Janne, y mientres comentábamos daqué esnudóse ella. 

Una xefa rusa del trabayu había encargáume presentar ante xente una empresa de la que yo nun tenía nin idea de qué se trataba. Nun alcontraba la ropa nin los zapatos. Metime nun bañu a cambiame y taba ellí adientru una compañera. Impués salí y asitié na nieve a poner los calcetos y a calzar los zapatos ensin ser quién a ello. Entamaren la presentación otros más enteraos y que hasta bailaren, y yo escaqueéme. Depués salió la mio ex mujer vistía col traxe típucu noruegu y cayó y mancóse na cabeza, y entós yo quedéme cuidándola, llibréme de la vergüenza la presentación. Vi a Coque delantre so casa en Belonciu, que diba pa la presentación aquella, y baxaba tamién pela carretera Elizabeth, ligue dempués de divorciarme, que tamién baxaba a la conferencia. Yo siguí andando y na curva de la iglesia quité la camisa blanca de manga llarga y azotéla a la muria. Too esto por nun llevantame a correr porque llovía.

Nun centru comercial onde trabayaba había una nueva empleada bailando y espatexando, siguíla y entainé a presentame. Pidí-y que m´ayudara a sostener el plásticu d´una tira xigante de pan iraní, y entós arranqué un peazu, pero más pequeñu de lo que quería, y marché enseguida que llegó otra empleada.

Al pie de Vargas Llosa, digo-y que yo tengo tres fiyos,  que tener fiyos yo lo más importante 
qu´una persona pue facer nesta vida, que ye la nuesa naturaleza, munchu más importante que 
l´arte o los llibros. 

Diba pa Australia y perdí l'avión, en parte porque m'entretuvi robando d'una caxa fuerte na paré una navaya y otres coses de metal, y en parte porque nun me dieren l'avisu a tiempu. Entós enfademe y volvime contra toos desesperáu y tou'l mundu baxaba la cabeza ensin gurgutiar.

Taba de pie colocando daqué nuna repisa, nel trabayu, y al pie de min taba Yngvild, antigua alumna mía, que me diz que fiedo a sudor. Nun supi lo que-y dicir. Más tardi fui a tomar un café al Kaffebrenneriet y ellí taba Yngvild, que tenía vacaciones y va a trabayar pol veranu.

Domingu tempranu, pela autopista al aeropuertu en Pamplona. Carlos, el canario, la mio hermana y familia. Compro los billetes al llegar. Nel intre tábamos  n'Australia, a la nueche, falamos con unu d'equí en noruegu. Les cases yeren barraques coles puertes de la entrada camuflaes, paicía  Colima, naide pela calle, los demás entraren en dos cases con daquien y yo quedé solu afuera. Entré a un váter y tranqué quitando el mosquetón d'una bisagra. Al final salieren y fuimos a buscar onde comer, yo quería entrar nuna especie de bar pero díxome unu n'inglés al que nun entendí gota que nun abría hasta les doce. Los otros asitiaren nuna especie de Macdonalds pero yo nun pudi pidir qué comer.  Xugamos al fútbol cuatro o cinco y yo diba detrás de la pelota como pa demostrar que yera perbuenu. Confusión y caos. Hasta apaició mio güelu Quilo perellí. 

Perdí l'avión pa Australia, dos veces nel mesmu día. Apaicí n'Australia xugando un partíu de fúbol y un d'ellos pegó-y a un de los nuestros. Entós eche a correr pa garralu y da-y pero nun fui quien a pescalu.

El cocineru echóseme al llau y arrimóme'l focicu. Sorprendíu dixi-y que yo nun yera homo, que qué facía ellí.

Llegóme al buzón un libru de Semprún, les memories, que tenía pensáu comprar, pero miré na biblioteca y yá tenía dos exemplares.

Iba en tren a Trondheim pero no fui capaz de encontrar la maleta ni a la salida ni a la llegada.

Con Fernando Arrabal. El estaba mirando anuncios de pisos de alquiler. Yo le decía que gracias a él había descubierto a Matzneff, que yo leía mucha literatura francesa desde niño. El solo se ocupaba de los anuncios de pisos.

Me llegó un whatsAap de L. con un emoji que significaba que estaba embarazada.

Otra vez tarde para el vuelo a Australia. Salimos de Villamayor a las cuatro y el check inn era a las tres en Ranón. Llegamos una hora tarde y a las cinco nos dejaron entrar al  avión por una escotilla en el techo. El avión iba lleno de gatos y perros, nosotros llevábamos un gato. 

El avión al que no llegaba, los billetes los tenía L. posiblemente, yo no tenía el control del viaje.

En casa del rey de Noruega. Me odiaba y quería que me fuera.

En la cama con Raquel C., antigua vecina de Infiestu, que estaba esperando juicio, no me dijo por qué. Sin llegar a consumar.

Viaje a Buenos Aires, Río de Janeiro, Madrid, Asturias. Problemas en Río para sacar un billete de tren. En el compartimento iba colgada una tapa del váter que yo había encargado. 

Me descubrí una polla empalmada como de 30 cm., delgada como un chorizo de Olot.

Me hice íntimo amigo de Lene Conradi, la alcaldesa de Asker.

Agapito probaba a hablar italiano con uno y no le salía ni una palabra.

Me dieron un billete de 230€ falso que tenía una luz que no funcionaba y no encontré un banco para cambiarlo en Infiestu.

Venía un Mercedes pegado a mí por la autopista. El morro era un coño enorme abriéndose y cerrandose amenazadoramente. Salí del coche, mi Peugeot negro de leasing se fue a estrellar a la salida de la E18 hacia Elkjøp, donde una vez pinché yendo al aeropuerto a 15 bajo cero.

Vilde, María y Sindre tenían que coger el avión a Australia. Estábamos en Madrid y no acababan de salir para el aeropuerto. Al final tuve que llevarlos yo en coche. No sabíamos desde qué terminal salían. Mi tía Maruja quería que le comprara una televisión en Noruega y se la mandara. 

Viaje a Australia. El piloto y yo no encontrábamos la puerta de salida. Preguntábamos a los pasajeros y nadie sabía. Buscaba mi maleta y no estaba.

Sindre le dijo al tío Oscar que hiciera todo lo posible por comprar 25.000 vacas de raza europea. Oscar convenció al tío Manolo para que consiguiera 15.000 vacas europeas. Me extrañó que no le pidiera las 25.000.

Estaba con Sergio Ramos en casa de Giovanni. Le pregunté si podía comer de todo cuando estaba concentrado, si podía visitarlo la madre o un hermano. Le enseñé la fabada típica asturiana que estaba haciendo Giovanni pero era un cocido toscano que por el color se le parecía mucho.

Estaba en Infiestu y eran las 19.40 y tenía hora en el dentista en Oviedo a las 20.30. El Ford fiesta estaba en un garaje en la estación y no me daría tiempo a llegar. De pronto estoy en la consulta del dentista, lo saludo a él y le digo a Inmaculada, la enfermera, que estaba cuidando a un bebé, que llegaría tarde a la cita porque tenía que ir a Infiestu a buscar el coche.

Me enrollé en Oviedo con L., que después me dijo que era la princesa de Brandemburgo, Austria. 

Leyendo "Récits d' une vie fugitive" quedé dormido pero seguí leyendo en sueños.