Me cuentas un chiste malo, una película mala y todo lo que dices de la guerra de Ucrania es propaganda occidental.
Familia, dos que follan y la catástrofe del resultado.
Religión, fascismo celestial.
Lo trágico de una obra literaria es que no se puede renovar como un apartamento.
“No se habla cuando se está buscando el fondo de las cosas”.
Hay vuelos en clase business que te hacen sentir por las nubes. Pero en los aviones de corto recorrido te sientas en las filas de delante, que es preferente, y tienes que soportar que pase el resto de los clientes y la cola se hace eterna, te miran de mala cara, algunos se tocan los cojones al lado de tus narices. De Madrid a Asturies se llena de pisapraos que te zurran con sus mochilas gigantescas, bastones desplegados, piolés en ristre, aunque pasa alguna que otra pechuga a la altura de tus labios. Lo caro sale caro.
Cuenta lo que piensas que va a pasar, no lo que pasó.
Se conocen por internet, la primera vez que se encuentran follan en un aparcamiento, no hay segunda vez.
Vale más dandy que tomandy.
Las religiones son increíbles.
Falangista, de ideología fálica.
Violación con gusto no pica.
Diario, autobombografía.
Contribución del inglés: 🚾
Al siglo de la luz lo siguen siglos siniestros de sombra.
Caducarás antes que tú DNI.
Lo que aprendimos del caso de la morsa Freia, que hay que matar a la mujer violada porque los hombres no son capaces de alejarse de ella y puede poner sus vidas en peligro.
N’Infiestu repiquen les campanes de la iglesia ocho minutos primero de les hores y les medies y les del ayuntamientu ocho minutos depués de les hores y les medies. Y non repiquen a la vez sinon con un intérvalu de varios minutos. L’alcalde díxome que yá-y lo había comentáu otra xente. Ahí siguen.
La calle principal, la calle Covadonga, paez una autopista de dos sintíos, con una filera coches aparcaos a la derecha, per onde circula toa clase transporte llixeru y pesáu a toa velocidá con un roíu continu y espantosu de motores y pitíos día y nueche. Non existen bicicletes normales nin eléctriques y la xente garra’l coche pa dir al bar o a la tienda o a trabayar, incapaz de caminar cinco metros non siendo al dir pa casa o a otru bar tol añu.
A los bares déxenlos abrir terraces ocupando la cera y la carretera. Una carpa de plásticu abierta montada provisional por un bar ocupando media curva lleva allí años ensin que la quiten por más que protesten los vecinos, por puerca, riudosa, peligru de quema y antiestética que ye (yá la quitaren). El restu los bares ocupen media calle, media cera y otros comercios con terraces abarrotaes de fumadores qu’afumien y abeben a tolos que pasen, dexando'l suelu estráu de colilles.
Tres edificios contiguos na calle principal lleven años en ruínes arrodiaos con una cinta ensin que s’ocupen d’aseguralos o tiranos embaxu.
Una iglesia antigua y un centru de FP a les afueres de la villa lleven en ruínes y abandonáu respectivamente tola vida, lo mismu que dos edificios con galerías de madera al pie’l puente vieyu que Cela menciona en “Del Miño al Bidasoa”. Los hoteles y cafés más emblemáticos (la Gran Vía, el Tamanaco, la Ovetense, el Alpaca) trancaos, argayaos, abandonaos.
La oferta cultural inexistente o nula, quitando folcloriaes y tiendes del aire, y Les fiestes, menos les Feries y l’Ablana, importaes y aberrantes (¡Feria de abril! ¡Vía crucis! ¡Nueche celta! ¡Sanfermines! ¡Halloween!¡Camino de santuarios!). Los visitantes que ven la enorme iglesia fálica dende la plaza l’ayuntamientu echen una güeyada furtiva y tiren camín alantre como si hubieren vistu la pezuña al diañu, anque está bien que se vayan, y eso ensin tocar les campanes, anque como suenen a destiempu nunca les oyen. Los pocos pubs qu’hai resárcense teniendo a los vecinos en vela hasta les siete la mañana, los pocos que van a trabayar, anque hailos que tan cerraos depués que garraren les subvenciones pola pandemia.
Tola xente fala ensin torna y siempre de sí mismu.
L’arte ye sinónimu de fatures y non se conoció nunca un artista nel pueblu. Hai un muséu del Neanderthal que non s’estrema nada de la vida na calle, los restos yacen en Madrid. L’idioma paez-yos un dialectu malsonante del castellanu, que d’ellos facen por falar con un acentu espantosu, y desconocen que tienen una llingua autóctona.
Coches de l'añu la pera contaminando como Ensidesa, los pasos de cebra son de broma.
Cuando hai un conciertu, un festival, un mercadillu, un mercáu, sobre tou pel verañu, l’ayuntamientu non instala baños públicos. Miles de persones utilicen la baxada al riu Piloña pa facer les sos necesidaes, debaxo prácticamente les ventanes de mio casa y los fedores terribles qu’ello xenera dexa un ambiente fediondu durante dis, acumuláu al que yá hai de les casase de perru per todos llaos.
“El cabrón del chino me metió una estafa de la hostia”.